27 Ekim 2011 Perşembe

Sessiz Çığlık..

yazamıyorum... içim doldukça yazamıyorum...yazmak istedikçe yazamıyorum..
sanki bütün yetilerimi kaybediyorum..sanki tüm hepsi benden kaçmak istiyo..kovaladıkça yazma isteğimi yazamıyorum..içimde biriken kelimeler dilimden korkuyor...dilimden korkan kelimeler yürüğimi burkuyo..sanki tüm harfler isyanda..hepsi kaçışmış ücra köşelere..Yeter artık diyorlar, rahat bırak bizi...
kovalıyorum..yazamıyorum..özlüyorum..yazamıyorum..seviyorum..yazamıyorum..
anlatmak istiyorum sayfalara, yazamıyorum..içimdeki kelimeler boğuyor beni..anlamını bilmediğim kelimeler boğuyor beni..ellerim diyorum belki siz yardımcı olursunuz...yazamıyolar..hareket etmek istemiyolar..sanki cehennem yolu yazmak...sanki zakkum agacı yazmak...sanki annesini yitirmek yazmak..sanki uzaklaşmak yazmak..sanki bir bebeği öldürmek yazmak..sanki en olmadık biseymiş gibi, yazmak.. içimde gökdelen kurdu kelimeler..yazamıyorum....................

1 yorum:

  1. Yazmadikca azaliyo insan.kelimelerin cogaldikca sen azaliyosun..
    Ferahlik yaradandan..
    Insirah!..

    YanıtlaSil