10 Temmuz 2011 Pazar

Sonsuz Huzur II

içimden hangi parçamı çıkarsalar
Yinede bir damla eksiltemezler
sana olan sevgimi,
saygımı
ve düşüncelerimi...
Ve bırak beynimi,
kalbimi çıkarsalar dahi
bütün organlarım kalp görevini üstlenip
yine seni yasatacaktır.
biliyorum
sen benim bütünümsün...
dokunamadığım ama kokladığım,
yazamadığım ama okuduğum,
kıyamadığım,
hücrelerimin her bir parçasına adını kazıdığım,
kokunu işlediğim,
değişmezim, 
vazgeçilmezim,
ömrümsün...
sen benim,
Ben'liğimi oluşturan,
Kalp ritmimi Hızlandıran,
hücrelerimin oksijen ihtiyacını sağlayan,
Beni Ben Yapan VARLIĞIMSIN..
Sen Bana
Allah'ımdan sunulmuş
mucizevi bir Hediyesin..
Hiç bir Maddenin karşılayamayacağı İHTİYACım,
Sonsuz HUZURumsun...

Hani bazen insan kaybeder...
Bazen elindedir ama yine de kayıptır..
Bazen Neden Der;
Ama Vardır Elbet bilmediğimiz Nedenleri...
Her İşte bir Hayır...
Hangi Hayır da Bir Şer...
O kadar Acı ki Aslında
elindeyken anlamamaları Seni..
Ve Zorlaştırmaları..
Inadına Dersin..
Yasıyorum..
Inadına..


Hani Bazen Bir Yola Çıkarsın...
Yürürsün..
Koşarsın..
Susarsın..
Konusursun..
Konusacak Birilerini Ararsın..
Yanındadır..Ama Bulamazsın...
İçin Yanar..
Kavrulur..
Neden Dersin..
Her İşte bir Hayır...
Hangi Hayır da Bir Şer...

Hani Bazen...
Aslında Bazen Değil..
Her Zaman..
Seni Sevenlerle Yaşamalısın Hep..
Ve HUZURunu Teslim Etmemelisin
Sen i Anlamayanlara..

Haziran 2011
Fatma Alkaya


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder