9 Mayıs 2011 Pazartesi

Bugüne Dair Notlar...

Uykusuzluğumun uykusunda katlederken zamanı, yaşamak ve yaşlanmak uğruna bütün endişelerimiz...Yorgun bir gün doğuşu..yorgun düşünceler...yorulmuş insanlar..laçkalaşmış beyinler...iş akdi ile çıkılan yollar..
Hep değil midir ki dünya için bu uğraşlar..ve hep değil midir ki kavgalar boşuna..insanlar kelimeleri ne hızlı sarfeder oysa..ve ne kadar az düşünür...
Bir yolcu edasında her gün aynı yollar gidilir, aynı düşünceler yorulur ve aynı kendinle savaşılır..
Oysa ne kadar güçlü olsanda hiç bir güç karşındaki insanı alt etmeye yetmez. Bunu anlamaz cahil beyinler..gün gelir kendinden altta bulduğun düşünce düşer aklına, beynine ve senin üst'ün olur..
keser ve sap meselesi neticede...
Hayatta geç kaldığımız nice seyler varken bi işe yetişmek nedir ki bu geç kalınmışlığın yanında.
Ve Sen..
Kendini Mükemmel sanan Varoluş..
Evet Sen..
Sen Ne'sin ki benim geç kaldıklarım yanında...
Ebeveynlerde belki suç..belki insan olmakta..insan sıfatını vermek bazı Yaratılışlara..Ne büyük hikmet anlayana....
Anlamazlar..Anladım gerekçesiyle gelirler..ama anladıkları yaşadıkları tecrübeyle sınırlıdır.Ne görmüşlerdir ki hayatta..Para desen her zaman ellerinin altında...Her zaman arkalarında birileri.ve hiç kaybetme hissi olmayan insan ne kadar anlayabilir ki kayıpları..
Binlerce defa şükür Yaradan'ıma..Yüzbinlerce Şükür..
Yanımda olan Benden beri...Yanımda olanı bana bahşeden ALLAHıma Sonsuz Kere şükürler olsun... 
Bugünü atlatmamda yardımcı olduğu için binlerce tesekkur geziniyor damarlarımda...
İnsanı insan yapan içindeki temiz his..O temiz hissi bana hissettirdiği için....
Hayatındaki Anlamımı Hergün Yenilediği İçin...
Attığım her adımın O'nun için olduğunu Bildiği İçin...
Yorgunluğumu Yorgunluğunda anladığı için...
Elimi Tuttuğunda tüm negatiflerimi sildiği İçin..
Yaşattığı en Güzel An'lar için...
Beni Kendi Bildiği İçin...
Hem İlk'im Hemde Son'um Olduğu İçin..
Herşeyi şakalaştırıp Hayatı Ti'ye almayı öğrettiği için...
Beklemenin ve Özlemenin Anlamını Özelleştirdiği İçin...
Kendimle kaldığımda yanımda olduğunu hissettirdiği için...
Mutluluğu Ruhuma bahşettiği için..
Gözlerime baktığında Ruhumu okşadığı için..
Herşeyden Önemlisi Kendi olduğu için..
Ve beni kendi bildiği için..Teşekkürler Değerlime... İyiki hayatımdasın..İyiki Benimsin..İyi ki Ben'sin..Ve Ben'de İyi ki Sen'im...
Fatma Alkaya

2 yorum: